Hardware support.
Voor alle hardware, bijvoorbeeld in een datacenter, biedt Cloudiction hardware support op maat. Daarmee is het een alternatief voor OEM-support. Daardoor kunt u veel kosten besparen en meer flexibiliteit verwachten.
Onze ict-specialisten zijn ervaren en gecertificeerd. Ook hebben wij een ruime selectie aan server-, storage- en networking hardware op voorraad. Om deze reden kunnen wij 24×7 full support aanbieden met een strict SLA. Daarmee is de continuïteit van uw onderneming verzekerd. Verder leveren wij uitsluitend service via onze Nederlandse servicedesk en Nederlandse engineers.
Onze dienst is geschikt voor alle bekende A-merken zoals HPE en Dell. Zo passen wij onze dienst aan op uw behoefte en leveren onze dienst flexibel. Zo kunnen we hardware support tot hybride software support leveren.

Professioneel
- 24×7 SLA
- Beperkt aantal spare parts
- Reponsetijd tussen 4 en 8 uur
Enterprise
- 24×7 SLA
- Grote hoeveelheid spare parts
- Reponsetijd binnen 4 uur
- Vervangende hardware oplossing
- Hardware check iedere 3 maanden
Standaard
- Basis SLA
- Geen spare parts op voorraad
- Responsetijd langer dan 8 uur
Get Social