LEER MEER OVER DEZE CASE
Jouw situatie
Jouw situatie is voor ons leidend bij het aanbieden van onze servicedeskmedewerker, met als doel om je te ontzorgen. Of jouw situatie vraagt om extra capaciteit, kennis of iets dergelijks. We hebben namelijk altijd een medewerker voor je klaarstaan. Gezamenlijk onderzoeken we de beste oplossing en de beste match voor jouw personeelsvraagstuk. Daarom matchen onze collega’s altijd met jouw cultuur.
Ons team
Bovendien hebben wij hoogopgeleide en volledig ingewerkte collega’s. Zo hebben zij kennis van TOPdesk, Autotask of ServiceNow. Maar ook kennis van Windows 10 en netwerk- en hardwaretechniek. Daarnaast hebben wij ook persoonlijke coaches die een persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) opstellen. Hiermee kunnen onze collega’s blijven groeien.
Vaardigheden
Onze collega’s moeten voldoen aan de volgende vaardigheden: proactief, sociaal, analytisch vermogen, ITIL-kennis, proces gestuurd werken en applicatieondersteuning. Verder trainen we onze collega’s ook op soft skills. Namelijk: presenteren, coachen, feedback geven, leidinggeven en het overbrengen van kennis.
Jouw situatie is voor ons leidend bij het aanbieden van onze servicedeskmedewerker, met als doel om je te ontzorgen. Of jouw situatie vraagt om extra capaciteit, kennis of iets dergelijks. We hebben namelijk altijd een medewerker voor je klaarstaan. Gezamenlijk onderzoeken we de beste oplossing en de beste match voor jouw personeelsvraagstuk. Daarom matchen onze collega’s altijd met jouw cultuur.
Ons team
Bovendien hebben wij hoogopgeleide en volledig ingewerkte collega’s. Zo hebben zij kennis van TOPdesk, Autotask of ServiceNow. Maar ook kennis van Windows 10 en netwerk- en hardwaretechniek. Daarnaast hebben wij ook persoonlijke coaches die een persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) opstellen. Hiermee kunnen onze collega’s blijven groeien.
Vaardigheden
Onze collega’s moeten voldoen aan de volgende vaardigheden: proactief, sociaal, analytisch vermogen, ITIL-kennis, proces gestuurd werken en applicatieondersteuning. Verder trainen we onze collega’s ook op soft skills. Namelijk: presenteren, coachen, feedback geven, leidinggeven en het overbrengen van kennis.
Werkplek beheerder
We lossen altijd de werkplekgerelateerde problemen op. Altijd op de juiste plaats.
Systeem beheerder
Jouw ICT-systemen draaien als nooit tevoren door kennis en kunde. Wij zorgen altijd voor de continuïteit.
Project ondersteuner
Is de projectleider te druk? Ondersteuning kan nu onderweg zijn. Benieuwd naar de kracht van ondersteuning?
Project ondersteuner
Te weinig capaciteit op het project?
Projectleider
Een frisse blik op het project of behoefte aan volledige leiding?
ICT-professionals
Detachering kan een noodzaak zijn. Waar kunnen we je mee helpen?
Kerntaken en verantwoordelijkheden CIO
Project ondersteuner
Te weinig capaciteit op het project?
Projectleider
Een frisse blik op het project of behoefte aan volledige leiding?
ICT-professionals
Detachering kan een noodzaak zijn. Waar kunnen we je mee helpen?