Jouw situatieJouw situatie is voor ons leidend bij het aanbieden van onze servicedeskmedewerker, met als doel om je te ontzorgen. Of jouw situatie vraagt om extra capaciteit, kennis of iets dergelijks. We hebben namelijk altijd een medewerker voor je klaarstaan. Gezamenlijk onderzoeken we de beste oplossing en de beste match voor jouw personeelsvraagstuk. Daarom matchen onze collega’s altijd met jouw cultuur.
Ons teamBovendien hebben wij hoogopgeleide en volledig ingewerkte collega’s. Zo hebben zij kennis van TOPdesk, Autotask of ServiceNow. Maar ook kennis van Windows 10 en netwerk- en hardwaretechniek. Daarnaast hebben wij ook persoonlijke coaches die een persoonlijk ontwikkelingsplan (POP) opstellen. Hiermee kunnen onze collega’s blijven groeien.
VaardighedenOnze collega’s moeten voldoen aan de volgende vaardigheden: proactief, sociaal, analytisch vermogen, ITIL-kennis, proces gestuurd werken en applicatieondersteuning. Verder trainen we onze collega’s ook op soft skills. Namelijk: presenteren, coachen, feedback geven, leidinggeven en het overbrengen van kennis.