Servicedesk medewerker.
Uw situatie
Uw situatie is voor ons leidend bij het aanbieden van onze servicedeskmedewerker. Met als doel om u te ontzorgen. Of uw situatie vraagt om extra capaciteit, kennis of een andere redenen. We hebben namelijk altijd een medewerker voor u klaarstaan. Gezamenlijk onderzoeken we de beste oplossing en de beste match voor uw personeelsvraagstuk. Daarom matchen onze collega’s altijd met uw cultuur.
Ons team
Bovendien hebben wij hoogopgeleide en volledig ingewerkte collega’s. Zo hebben zij kennis van TOPdesk, Autotask of Servicenow. Maar ook kennis van Windows 10 en netwerk- en hardwaretechniek. Daarnaast hebben wij ook persoonlijke coaches die een Persoonlijk OntwikkelPlan (POP) opstellen. Hiermee kunnen onze collega’s blijven groeien.
Vaardigheden
Onze collega’s moeten voldoen aan de volgende vaardigheden: proactief, sociaal, analytisch vermogen, ITIL-kennis, procesgestuurd werken en applicatieondersteuning. Verder trainen we onze collega’s ook op soft skills. Namelijk presenteren, coachen, feedback geven, leidinggeven en het overbrengen van kennis.

Get Social