Servicedesk medewerker.

Uw situatie

Uw situatie is voor ons leidend bij het aanbieden van onze servicedeskmedewerker. Met als doel om u te ontzorgen. Of uw situatie vraagt om extra capaciteit, kennis of een andere redenen. We hebben namelijk altijd een medewerker voor u klaarstaan. Gezamenlijk onderzoeken we de beste oplossing en de beste match voor uw personeelsvraagstuk. Daarom matchen onze collega’s altijd met uw cultuur.

Ons team

Bovendien hebben wij hoogopgeleide en volledig ingewerkte collega’s. Zo hebben zij kennis van TOPdesk, Autotask of Servicenow. Maar ook kennis van Windows 10 en netwerk- en hardwaretechniek. Daarnaast hebben wij ook persoonlijke coaches die een Persoonlijk OntwikkelPlan (POP) opstellen. Hiermee kunnen onze collega’s blijven groeien.

Vaardigheden

Onze collega’s moeten voldoen aan de volgende vaardigheden: proactief, sociaal, analytisch vermogen, ITIL-kennis, procesgestuurd werken en applicatieondersteuning. Verder trainen we onze collega’s ook op soft skills. Namelijk presenteren, coachen, feedback geven, leidinggeven en het overbrengen van kennis.

wifi beheer overal werken buiten laptop

Werkplek beheerder

We lossen altijd de werkplekgerelateerde problemen op.

Altijd op de juiste plaats

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Bel ons gerust. We zijn altijd in voor een kop koffie.

Systeem beheerder

Uw ict-systemen draaien als nooit tevoren door kennis en kunde.

Wij zorgen altijd voor de continuïteit

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Bel ons gerust. We zijn altijd in voor een kop koffie.

Project ondersteuner

De projectleider is te druk? Ondersteuning kan nu onderweg zijn.

De kracht van ondersteuning

Ben je benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Bel ons gerust. We zijn altijd in voor een kop koffie.

DE CLOUD
ZIT IN ONS DNA.