Jouw situatieNatuurlijk is het prettig als medewerkers telefonisch geholpen worden. Maar ondersteuning aan het bureau is persoonlijker en directer. Of jouw situatie nou vraagt om extra capaciteit of kennis, we hebben altijd een werkplekbeheerder voor jou klaarstaan. Bovendien zorgen we voor een match met cultuur en collega’s. Daarom hebben we altijd een match waar je vrolijk van wordt.
Ons teamAllereerst kiezen we voor hoogopgeleide en volledig ingewerkte collega’s. Daarom hebben zij kennis van o.a. projectbegeleiding, communicatievaardigheden, leervermogen en resultaatgericht werken. Ook is procesverbetering een taak waarbij de werkplekbeheerder zich mee bezig houdt.
VaardighedenOnze collega’s moeten voldoen aan de volgende vaardigheden: proactief, sociaal, analytisch vermogen, ITIL-kennis, resultaatgericht werken en leveranciersmanagement. Verder trainen we onze collega’s ook op soft skills, namelijk: presenteren, coachen, feedback geven, leidinggeven en het overbrengen van kennis.