Werkplekbeheerder

Jouw situatie
Natuurlijk is het prettig als medewerkers telefonisch geholpen worden. Maar ondersteuning aan het bureau is persoonlijker en directer. Of jouw situatie nou vraagt om extra capaciteit of kennis, we hebben altijd een werkplekbeheerder voor jou klaarstaan. Bovendien zorgen we voor een match met cultuur en collega’s. Daarom hebben we altijd een match waar je vrolijk van wordt.

Ons team
Allereerst kiezen we voor hoogopgeleide en volledig ingewerkte collega’s. Daarom hebben zij kennis van o.a. projectbegeleiding, communicatievaardigheden, leervermogen en resultaatgericht werken. Ook is procesverbetering een taak waarbij de werkplekbeheerder zich mee bezig houdt.

Vaardigheden
Onze collega’s moeten voldoen aan de volgende vaardigheden: proactief, sociaal, analytisch vermogen, ITIL-kennis, resultaatgericht werken en leveranciersmanagement. Verder trainen we onze collega’s ook op soft skills, namelijk: presenteren, coachen, feedback geven, leidinggeven en het overbrengen van kennis.
Servicedesk medewerker

We lossen altijd de ICT-gerelateerde problemen op. Altijd op de juiste plaats.


Systeem beheerder

Jouw ICT-systemen draaien als nooit tevoren door kennis en kunde. Wij zorgen altijd voor de continuïteit.


Project ondersteuner

Is de projectleider te druk? Ondersteuning kan nu onderweg zijn. Benieuwd naar de kracht van ondersteuning?

Microsoft

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidun.

Altova

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidun.

Philadelphia

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidun.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidun.

Cisco

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidun.

Ben jij klaar voor de veranderingen
van de toekomst?

Ga met ons de dialoog aan

Start een dialoog