Werkplekbeheerder.

Uw situatie

Natuurlijk is het prettig als medewerkers telefonisch geholpen worden. Maar ondersteuning aan het bureau is persoonlijker en directer. Of uw situatie nou vraagt om extra capaciteit, kennis of een andere redenen. We hebben altijd een werkplekbeheerder voor u klaarstaan. Bovendien zorgen we voor een match met cultuur en collega’s. Daarom hebben we altijd een match waar u vrolijk van wordt.

Ons team

Allereerst kiezen we voor hoogopgeleide en volledig ingewerkte collega’s. Daarom hebben zij kennis van o.a. projectbegeleiding, communicatie-vaardigheden, leervermogen en resultaatgericht werken. Ook is procesverbetering een taak waarbij de werkplekbeheerder zich mee bezig houdt.

Vaardigheden

Onze collega’s moeten voldoen aan de volgende vaardigheden: proactief, sociaal, analytisch vermogen, ITIL-kennis, resultaatgericht werken en leveranciersmanagement. Verder trainen we onze collega’s ook op soft skills. Namelijk: presenteren, coachen, feedback geven, leidinggeven en het overbrengen van kennis.

wifi beheer overal werken buiten laptop

Servicedesk medewerker

We lossen altijd de ict-gerelateerde problemen op.

Altijd op de juiste plaats

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Bel ons gerust. We zijn altijd in voor een kop koffie.

Systeem beheerder

Uw ict-systemen draaien als nooit tevoren door kennis en kunde.

Wij zorgen altijd voor de continuïteit

Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Bel ons gerust. We zijn altijd in voor een kop koffie.

Project ondersteuner

De projectleider is te druk? Ondersteuning kan nu onderweg zijn.

De kracht van ondersteuning

Ben je benieuwd wat we voor u kunnen betekenen? Bel ons gerust. We zijn altijd in voor een kop koffie.

DE CLOUD
ZIT IN ONS DNA.